07/4/11 晚上:11:30
今日放學果時果個MISSCHOW又仆上黎叫我地全班留低...=口=||
(嘩!唔係呀嗎~)全班起哄~幾想打9佢!!!
跟住搞講稿搞到成5點03~~><"頂有人等緊我架嗎....
跟住又跑去搵老公喇...嘩~0VV0 又COM又COM
難怪有我果間又同學仔望住你...>00<"
時間冇多啦~又走左去X門睇戲...買完THEE,走去食吉野家...
>口<"出到黎~行左陣~~~仆街啦!!!我的米奇在那呀!!!
GOD!!!!=VV=|||留左係吉到...7777777
好彩老公幫我入去問人...佢話電CAM他D 女仔先拎到喎~~
無奈.....但點都多謝你呀老公!!!!!>3<""
因為我年年都唔見左一部電話架~~^^"
,7點幾果場...入得..我去左買野食~~.跟住老公入錯院///<<<777777777
哈哈哈哈哈哈_"重要坐左係到~打機呀!!!!搞到我搵佢搵左幾耐呀!!!連果到D 哥哥都無奈~~=U=
冇面了.....但係13號仲有一場十分.愛~~~~
梁浩賢 我都愛你!!!!!
|