今日打八號風,天助我也, 感謝個天比左d時間我做七份公文,同練琴 不過練左2個鐘,D arpeggios仲係唔係幾熟... 努力!!!!!努力!!!!!! 跟住又開大冷氣坐左係度煲劇好好睇ga~~ (但係今日唔係好熱,再加上打風,都唔知你點解開冷氣 - -) 不過點都好,都係要再次多謝你ar,MY GOD^^