今日終於到左好忙ge星期五la~ 4:00p.m.補完習之後,去公文~ 番居企個陣買左成年冇食過ge格仔餅 超好食:D,不過唸起d卡路里就....唉...算laXD 格仔餅真係忙完之後食ge極品ar ^ 0 ^ 好yeah!!!! 我d arpeggios 終於有進步la 你地終於番泥la~~~^ ^ LOVE YOU 合格已經好滿足:) 信心ar!!!!!泥la ./\.