今日放學之後,直踩7:30,然後收工XD 決定今晚唔做功課,hea~ 補習個時,我發覺容亨真係有錢到...想打佢 一個月唔夠換2部i-phone(黑同白) 跟住又曬自己隻錶同對鞋好貴- - 之後又叫我番學校幫佢做d野,會有報酬XD 我先唔咁蠢呀:P 雖然佢幾自大,不過都係多得佢,去補習先變得更加好玩:D 之後我又打電話叫Daddy托24隻蕉番居企,好開心呀!!!見到咁多蕉:D 你地唔好唔食呀!!!好辛苦托番泥ga>< 今日我先發現原來我愛上左你, 想知我愛上左邊個?請看下回分解XDD