之前爭扎緊,唔知簡DT定HE 今日終於決定到, 我簡DT!!! 好憎成日比人限死曬, 呢樣唔比,個樣唔比,好煩 仲有,我上你堂唔係受你氣嫁 DO YOU KNOW,GUY? 好興奮同慶幸,仲有好短ge時間, 就唔洗比你教! 今日去左試路, 4.8k 有D辛苦, 不過第一次跑, 算係咁啦. 要加油呀!