2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 2007-11-11 |
分類: 未分類 |
打番琴日啲野先
琴日成六點幾起身
因為我要係7點幾前去跑步
所以就好早起身><
但係
我家姐好遲起身
所以就遲到
好慘唷= ="
去到嗰到喇
之後我地就跑步
我跑左唔夠一圈
我就跑唔到唰
真係估唔到我咁耐冇跑
屎左好多
跑完之後
我就同xxx or我家姐去新港城買野
點知...
好多店舖都冇開
所以我地就好無奈咁走左
|
| 發表時間:2007-11-11 10:36 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
hi,cm cm... 你個blog好花... D字好難see到...
|
|
|