2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


2007-11-11 分類: 未分類

打番琴日啲野先

琴日成六點幾起身

因為我要係7點幾前去跑步

所以就好早起身><

但係

我家姐好遲起身

所以就遲到

好慘唷= ="

去到嗰到喇

之後我地就跑步

我跑左唔夠一圈

我就跑唔到唰

真係估唔到我咁耐冇跑

屎左好多

跑完之後

我就同xxx or我家姐去新港城買野

點知...

好多店舖都冇開

所以我地就好無奈咁走左

 

發表時間:2007-11-11 10:36 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 Winice5357 的日誌)


lily1103kai 於 2007-11-11 01:55 PM 發表:
hi,cm cm...
你個blog好花...
D字好難see到...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Winice5357
暱稱: ``煙''
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2008-02-20
2008-02-17
2008-02-01
2008-01-30
2008-01-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 9
今日人氣: 1
累積人氣: 515