總是被遺忘的一個
I just always wrong!
WinnieOFpooh
暱稱: JusT LoVe
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
《我需要你的甜言蜜語...
《我需要你的甜言蜜語...
Happy Happy!!
我想同大家講.......
MERRY CHRISTMAS!
文章分類
全部 (13)
心情篇 (1)
神的話語 (2)
未分類 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 276
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


我....好辛苦呀!(哭泣中) 感動 分類: 未分類

點解呀?

點解我GE PARENT唔可以同人地GE父母一樣,

人地GE DAD,MUM都好識得點去關心自己嘅孩子,

但.....我爸媽......到底算系點呀?

佢地一D都唔知我想緊咩.....

我想做咩,需要咩,你地跟本就唔知!

咁樣,我覺得好辛苦呀,

每日都系我地面前怒這恕那,

我知你地好辛苦.好大壓力....

但你地有無想過聽者(我地)GE感受呀,

其實我都有自己GE壓力家,

咁我地應該向邊個怒呀?

仲要成日系我地面前計,我地用左佢地幾多錢,

咁...我唔知佢地生我落嚟,系咩意思羅,

你地生得我地落嚟,就應知道,未來GE花費一定會唔少家啦啦!

佢地仲處處將我地同人地比較,

處處系人地面前有歎無讚,

你地有無想過我地家.

每人GE能力都唔同,

加上,有無聽過人比人,比死人呀!

咁我又無將你地同李先(身家)比呀.

到底我可以點呀,好辛苦呀!好想哭呀!

我就嚟頂唔順啦!就嚟堅持唔到落去啦!(crying中)

who can help me?

who can listen my heartfelt ?

I PRAY TO GOD!

我只hope有個幸福ge family!

咁....算系貪心嗎?(低落中)






訪客留言 (返回 WinnieOFpooh 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]