點解呀?
點解我GE PARENT唔可以同人地GE父母一樣,
人地GE DAD,MUM都好識得點去關心自己嘅孩子,
但.....我爸媽......到底算系點呀?
佢地一D都唔知我想緊咩.....
我想做咩,需要咩,你地跟本就唔知!
咁樣,我覺得好辛苦呀,
每日都系我地面前怒這恕那,
我知你地好辛苦.好大壓力....
但你地有無想過聽者(我地)GE感受呀,
其實我都有自己GE壓力家,
咁我地應該向邊個怒呀?
仲要成日系我地面前計,我地用左佢地幾多錢,
咁...我唔知佢地生我落嚟,系咩意思羅,
你地生得我地落嚟,就應知道,未來GE花費一定會唔少家啦啦!
佢地仲處處將我地同人地比較,
處處系人地面前有歎無讚,
你地有無想過我地家.
每人GE能力都唔同,
加上,有無聽過人比人,比死人呀!
咁我又無將你地同李先(身家)比呀.
到底我可以點呀,好辛苦呀!好想哭呀!
我就嚟頂唔順啦!就嚟堅持唔到落去啦!(crying中)
who can help me?
who can listen my heartfelt ?
I PRAY TO GOD!
我只hope有個幸福ge family!
咁....算系貪心嗎?(低落中)
|