今日係運動會既2日,7:00先出門口,7:25先係彩虹地鐵站同餃出
發去九龍灣,4分鐘去到左,好驚遲到 ,去到運動場7:50,8:00點名
點完名我又去左太阿同餃1齊,上午既田賽要取消,因為落雨 ,連班
際同師生接力都要取消,冇野好睇 ,之後坐到下午等食lunch ,食
lunch等左好耐,d位好迫,之後搞左1陣終於食得 ,之後同餃去跑
道雨中漫步左3個圈 ,之後1:45返上去點名,之後又返返去太阿
今次個位5錯,超近睇比賽 1路玩1路睇接力 之後睇完接力睇頒獎
同閉幕禮,賴炳華又講廢話講左好耐,我地就係度食風,超凍ar ,之
後終於走得 又係超極速返home 返到home玩電腦
|