今日生活平淡...........又係屋企渡過.........唔 因為.............又與機為伴.........妖...星期六又冇鋼鍊睇.. 好鬼死憎無綫...........好彩我返睇過成套3次....由頭到尾... 由尾到頭都識背...........唔信.....黎揾我...................... 我最like呢張...........切勿偷相...偷相者必死.....