今日係度温中文 第1,2堂視藝,都係剪紙,好悶 ar,好憎消波波ar,成日係度掛住溝女 ar 第3,4堂中文,默書+教書,錯左2個成語,but今日先温算係咁la中 於教哂[愛蓮說] 第5,6堂英文,做工作紙,好無聊,都冇人听niss講書 lunch,做maths功課 第7,8堂科学,去左6樓睇片+做工作紙,d片睇我訓著ar,好悶ar 放学去左買野食,之後都係去餃home 去到佢home都係係度玩,今日成7:30先走人