今日起身睇gundam seed destiny,之後玩電腦 去左樂富食野+辦年貨,去左扭蛋,d蛋都冇咩新貨之後去左買糖 果+禮盒,買左好多糖+朱古力正ar 買完野5:30到返home玩電腦 之後又去左油麻地買牛仔褲買左2條超型ar 之後去左食魚粥+逛左1陣,去到佐敦又食左糖水,正 又行左去mk,睇左1陣野,11:00到走人 返到home睇火影,睇落都ok la,始中中2鋼鍊