今日番左去學校睇成績.
真係唔知話係意料之內定係之外...
一個差2分一個差4分
一睇到個心情跌到落谷底,爬唔番上黎
=================我係分格線=================
好似英文係我ga天敵咁.由六年級開始死咬住我唔放
成績表總有英文紅字,成日要補考
我前世係咁d頑固派ga人 , 好唔中意英文咁
=================我依然係分格線=================
睇完成績,去左得盛屋企~~睇倒mc個開心樣
又想打佢又善慕佢 , 想做佢一煱.
但係個心又唔爭氣, 8點幾番到屋企門口.
唔知點解,可能因為我未同呀媽講我衰邊科,企左起門口2個字先開門
入到去,突然好攰,好想訓,又大把野做,好矛盾
打呢個blog個時,我真係好想有人陪我訓下心事.
但係我搵唔到 , 可能呢世都搵唔到.............
|