na
今日本身返到學架....
呀媽又唔比我返 又要我去睇多個醫生先,,,
咁又死得啦 個化學 8折分= =
聽日仲有歷史....一定要黎到
又有個中文作文未作..又唔知教左d咩
真係好驚追唔到d課程...
好驚