久久沒有update blog la
不知為何.近來都沒有太多的心情or心機去update
又可能係無靈感掛...
講番近來一差近況先
開學啦.都無咩特別--
識到fd,有d miss都唔係好惡姐
有d呀sir就幾惡啦
今日上地理堂悶到我丫
又講哂英文wor
唉唉唉,
不過同班fd一齊傾計,有講有笑
(唔係咁想講開學lu,無咩特別呀)
9月1號我都無返去牧愛
都廢事返啦,,無咩值得我留戀
而且唔多想見到ms.choi囉
可能你地又覺得畢業啦,仲講尼d野
不過就係畢業啦,佢仲講d沈氣野(唔知有無呢?)
不過算啦,我始終都無返
btw 我都想見下你地架
anyway 我搵個時間去tkw啦下,不過遠到仆左街
幸福唔係必然架.大家珍惜啦!!!!
|