今日都冇咩特別事.."
本來好唔開心..又要上P.E堂.."
點知打毛毛球.."
勁好玩.."我勁左喎= ="
哈!!之後 上課室.."
吳洛霆俾人掉轉左條褲仔著= =
樣衰...之後就陪Dicky2 去搵野.."
搵左好耐都搵唔到..
點解係Miss FunG度.."
都唔知個Miss FunG係唔係飲左 太太好大力.."
hi大左咁= =.."
之後放左學..番到屋企屈左呀媽 50雞= ="
為你而傷心..以成為我的習慣.."
我對你的愛 你感受得到嗎!?