今日 都唔知開心好定唔開心好...
今日 早上 就起左身 執埋野就出左門口..
之後 番到學校 唔見我班D人 之後 坐左陣 呀偉林哥就番左黎..
之後 佢同我去嘉嘉買包食...
番到學校 就見到吳洛霆佢地..
無幾耐就打鍾...
返課室... 之後咪同平時咁上堂囉..
到左食完飯個個 午休咪同fd落左去玩...
之後 倪晴烺條 曲街,,走埋黎..
係度 暗串我.. 之後我又大大聲咁暗串佢幾句..
咁見佢好似唔夠串定點..唔出聲
咁我就無理佢..
之後臨放學個陣...俾Miss FunG 捉左去做英文話劇..
之後 咪順下佢意囉..
返到屋企.. 徐偉旗打黎..話我知左d野..
條曲街 倪晴烺條粉腸 叫我個好FD 唔好同我玩..(因為 我呢排我告到佢死下死下咁)
之後 我個好FD話我知.. 仲知左好多野,,
聽日 一定要串9佢..
其實 我唔係 唔係唔妥 吳洛霆 佢地..
我係唔妥 倪晴烺.. 如果我只係告佢 佢一定拉埋 吳洛霆佢地落水..
所以 咪一齊告囉...
|