好耐無打啦-_-"
上個星期2籃球校隊選拔,
好悶,,,係咁做體能,,,
去到最尾,自己打全場,
之後就散會啦xd
======================
星期6,比賽,
第1場比賽對手好屎,
所以好輕鬆就入左決賽,
中間有個3分王同埋罰球王挑戰賽
我報左3分王xd
本身諗住玩玩下,
係都呀佳贏啦,,
點知入到決賽,
唔知點解好有feeling呀
射15中6,囉第1
呀佳15中5,囉第2
個杯=]

獎牌=)
之後有罰球王挑戰賽
laughing射6中6,囉第1
呀lun射6中4,囉第2
3分王同埋罰球王既頭2名都係style囉左,=]
果場決賽,苦戰呀,
48 - 48打和
要打打時賽,打時3mins
結果,我地style係贏左既,
比數係50 - 49
style好波=]
比賽有3個冠軍,
比我地囉晒=]
---------------------------------------------------------------------------
聽日又有選拔=3=
希望唔好咁悶啦=]
|