2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


充實的一天 分類: 未分類

今日9點半停電,

所以,我8點就起左第整頭洗面等等. . .

9點半就同steven、肥威、阿龍返教會,

返到教會岩岩好10點,就係到排隊,

排到12點9先入得,听到4點幾就去小組活動,

好正阿. . .

玩到好累,我都唔係好想打咁多野. . .

玩完就去食晚餐,食到勁飽,

跟住去沙咀道玩排球等等. . .

10點就回家. . .



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


8月21日 分類: 未分類

今日11點幾就返左教會,

玩d遊戲好搞笑,

今日返左教會又認識主多一點. . .

跟住,肥威call我話去唔去跑步,

之後打俾steven佢冇听我電話,

最後打俾阿龍叫佢一齊去跑步,

跑左一陣,肥威頭暈肚有d痛,

我就有d肚痛(唔係爆大個隻)

跟住一邊行一邊傾計,又去左公園坐左陣回家. . .

 

陰公lo. . .

听日9點半停電,係屋企一定熱死,

所以听日拿拿聲整晒d野出口返教會,

咁岩10點又要返教會,唔洗熱死喇xd



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


溜冰<╮ 分類: 未分類

今日同杰同好耐之前係勁舞識既朋友去溜冰,

去到深水埗,我行錯路行左b出口,

行左一半又行返c出口,

去西九龍拎身分證,

去到3樓,原來唔係3樓,

順便去埋wc,就去2樓,轉左幾轉先搵到,

拎完身分證就去溜冰,

個個雪好爆粗,係咪都打大,打到我好多地方紅晒,

玩到3點就去食m記,杰叫左小小就唔食,俾晒我食,

我差唔多食2個餐,宜家有d想嘔 . . .

今日都唔錯阿. . .



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


無聊的日子<╮ 分類: 未分類

呢幾日都係屋企,

冇野好做,

日日打機又打機,

今日同肥威係屋企打左幾個鐘機,

之後steven打黎叫我地去地庫玩,

跟住叫埋阿龍,

玩左陣信長,忽然對面既人話:同我地挑信長,

跟住就同佢地挑,最後我地win左,

跟後回家. . .

听日拎身分證同埋溜冰,

好耐冇見過杰同埋勁舞既朋友. . .



2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


running<╮ 分類: 未分類

今日,

12點幾就係屋企汁d書去賣,

汁左成個鐘幾先汁完,搬d書出去個陣,

大家都冇帶鎖匙,搞到冇得返屋企,

阿媽就去搵房東,

好彩房東有鎖匙,

如果唔係就唔洗止意返屋企,

之後沖左個身,就係到玩左陣信長,

玩毛毛殺左40幾條,未完場既,

跟住,肥威call我,叫我去running,

我既反應係即刻答應,因為我都好肥,個豬喃肉. . .

住左成個鐘幾,就行返屋企. . .

好耐冇跑過步,

肥威跑得好搞笑xd



2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


Swimming<╮ 分類: 未分類

今日,

同阿龍、steven、肥威、健敏姐一齊去Swimming. . .

首先去左健敏屋企換左泳褲先,

之後玩陣就去荃威Swimming,

我地2點開始游,去到個到得個120米池俾我地游,

咁矮點游,150既池又唔用得,

跟住我地就係水到玩(包剪x)win有得呼吸3秒,

lose就繼續係水到,

勁搞笑,玩到4點就去沖身走人,

我地沖身個陣係到玩水,用凍水整人,

用個口吐d水俾人,好嘔心. . .

跟住去換健敏姐屋企坐左陣就回家. . .



2009 年 8 月 13 日  星期四   晴天


教會<╮ 分類: 未分類

今日,

10點半俾個電話嘈醒左,

叫我去拎信,拎完就同肥威、阿龍,

返學校拎書,

拎完書就返屋企,

就同steven、肥威返教會,

阿龍去婆婆屋企,所以冇返,

教到去就係到玩牌,

玩到肚餓大家就去食野,

我同肥威上午同下午都未食,

加上我返學校買完書,

搞到冇錢食野,本來我話唔食架,

candy佢話請埋我,我話唔洗:佢照請埋我

我好應恩阿!(主講到:有人冇飯食,你旁邊既人就會請你食)<---(所以今次打qz冇寫candy花名xd)

食完又去玩牌,玩極都唔悶,個個牌好好玩,

玩到9點幾就回家. . .

係教會既時間好快過. . .

 



2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


教會<╮ 分類: 未分類

今日,

11點幾就炸d野帶返教會,

同教會d人一齊食. . .

因為全部人帶d一齊食,

12點半就返到教會,有d人就冇帶野食,

不過,我地都食完好飽,

就玩好有趣既遊戲,從黎都未玩過,

好搞笑,笑到肚痛. . .

跟住又玩(九型人格心理測驗),我測到係第九xd

真係好準wo. . .

玩到6點幾,大家都回家,有d就留係教會,

我就去買薯條拎返屋企炸黎食,

好正阿xd. . .



2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


昨日<╮ 分類: 未分類

琴日,

冇咩野做,就返左教會听唱歌比賽,

有兩接,听完第1接,就去睇我地小組何賢打籃球比賽,

何賢受左傷,不過win左場比賽,

第2場就冇法參賽,

跟住我地小組就去菜餐廳食飯,

食完就去听第2場唱歌比賽,

听左一陣,我同steven、阿龍、阿洪. . .

都肚痛,可能係食左個間茶餐廳既野食,

下次唔去個到食. . .

聽完就回家. . .



2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


教會與bbq<╮ 分類: 未分類

今日太熱啦!

訓唔著,岩岩熱到去沖涼,

沖沖下涼,听到出面有撞車既聲,

勁大驚,嚇死我. . .

搞到我個心勁唔舒服,好似會發生d咩事咁. . .

跟住我家姐彈左起身睇,

宜家出面好多警車,同埋記者. . .

听日一定上報紙. . .

所以訓唔著,就開機打下qz. . .

 

 

 

琴日返完教會,大約3點幾就去bbq,

個到好多蚊同埋好多小強,

原來d人驚小強架,大驚小怪. . .(我驚老鼠xd)

今日既天氣雖然好熱,但係bbq好好玩. . .

同教會個d一齊,d時間過得特別快架,又開心. . .



2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


報導會 分類: 未分類

1點幾就同steven、阿龍返左教會既報導會.. .

玩左好多遊戲,

d遊戲都玩到好激,

今日有好多新朋友,

希望今日既新朋友听日都會返啦!

听日祈禱會完左就去bbq. . .

期待著听日



2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


shopping<╮ 分類: 未分類

下午,

我家姐同佢個fd陪我去深水埗做身分證. . .

做完身分證,我打算買d新衫,

我地呢d男仔好小行街,所以叫我家姐同佢個fd帶我去,

佢地都唔熟深水埗,

最後返荃灣行街,買左幾件衫,同埋買左個袋. . .

咁就用左500蚊,

買完野就去荃灣廣場食m記換杯. . .

跟住回家. . .

之前d衫,都係我阿媽幫我買既,

今日,係我第1次自己揀衫買,

d衫都算ok. . .



2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


功課<╮ 分類: 未分類

今日,

12點幾同steven、阿龍返教會,

點知返到教會,得兩個我地唔識既人係到,

我地個組既人,一個都冇,

我地就自己拎功課出黎做住先,

做左一陣1哥返左黎,之後就係我地既組長阿龜xd

一個接一個咁返,

做左一陣功課,我地就係到跳舞,

跟住就叫1哥教我地,因為佢學過,

都算易,有個好難做,

跳完又做功課,有好多野玩,

5點幾我地肚餓,就一齊叫外賣,

點知個外賣7點先送到俾我地,

同埋都冇上次咁好味,好難食. . .

大家見差唔多8號風球,所以都回家. . .



2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


石奧沙灘之旅<╮ 分類: 未分類

今日,

8點就起左身,整晒d野,

等steven同阿龍黎我屋企,

之後玩左陣信長,跟住阿龍就去煎蛋,

steven就去煎芝士腸,

煮完加花生醬、蛋、芝士腸. . .

挾埋食左一兩快面包,已經勁飽,再加埋牛奶. . .(幾好味阿!幾個男人煮野食xd)

11點就去地鐵站A出口,等教會d人一齊去石奧沙灘,

點知我地7月中約左個人,點知佢放我地飛機,

msn都冇上,連電話都唔開機,

我地去到地鐵站都打左幾次,唉. . .

最後都放棄了. . .

到左石奧沙灘,租左好多個水泡,同埋一個浮床,

我地落水玩,坐住個浮床係到衝浪,d浪勁大,勁爽!

衝到撞到我個頭勁痛,玩衝浪撞左好多次,

我地未出到3分之1已經俾d浪衝返入沙灘,

好激阿d浪. . .今日佢冇黎真係走寶啦!(算啦!飛機妹!)

玩到好(hi)既時候,突然落雨,沙灘上既人,都去換衫走佬,

之後搭車返荃灣,跟住去食野,

最後回家。

聽日返教會,做功課同埋玩

星期六又有活動啦!(下午bbq,8月中就去踩單車^.<)

d活動數之不盡,好期待明天!期待教會的每一日xd

我已經放棄再qooza邀人返教會,冇人理. . .

教會咁好玩,走寶都係個d冇知既人xd



2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


平平凡凡的一天 分類: 未分類

今日,

同steven、阿龍去左地庫玩左兩個鐘,

同1哥玩信長,幾好玩阿,唔錯. . .

我地兩場都win. . .

跟住,听日就係去石奧沙灘既日子,

我地打算早上食面包,

之後我地去買左d料,听日加料食, , ,

買左牛奶!芝士腸!

有d料我屋企有,

听日阿龍煮蛋,steven炸腸,煮腸,湯腸xd

听日既早餐都唔錯wo. . .

好期待听日的黎到. . .



2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


教會與保齡球<╮ 分類: 未分類

今日,

8點就起左身,

冇野做打機,打到11點幾,

就約埋肥威、steven、阿龍一齊返教會. .

今日特別d係5樓,

返到教會係5樓排左差唔多成個鐘既隊,

聽到差唔多4點,同c區小組既人一齊去打保齡球,

點知等左一個鐘幾,先有場玩. . .

最底分lose左個個要影10張樣衰相,

我第2名xd

玩咩遊戲差唔多都係我地小組既(candy龜lose架啦xd)

次次都係阿龜頂晒我地小組xd. . .

勁好玩阿. . .

玩完就去左食野,食完就去沙咀道玩 (每個星期齊夜晚都會係沙咀道玩)

雖然,早頭又熱又悶. . .

之後我地玩(包剪x)<<<(唔記得左個字點寫- -)

輸左個個退後一步,慢慢退就會變成一字馬,

邊個頂唔順就lose. . .

playing到11點大家都散,回家沖涼訓教教豬xd



2009 年 7 月 30 日  星期四   晴天


溜冰<╮ 分類: 未分類

今日

1點同steven、阿龍去左地鐵站B出口. . 

等教會d人,一齊去西九龍溜冰..

回到溜冰場唔係好多人,

開頭好多人都唔識溜,溜溜下大家都識溜,

為獨阿蕉溜左幾個鐘,仲未識溜,佢企係到行架xd (行得勁慢xd)

我拖candy佢都識自己溜,

我拖阿蕉:佢係動都不動,企係到俾人拖,好重∼(不過好好玩xd)

十再太好玩啦!

好多人玩到隻腳甩皮,

同埋著完隻溜冰鞋,隻腳特別香既xd

所以等陣一定要沖耐d隻香腳..

今日太累啦,所以唔寫咁多啦!

其實仲有好多搞笑既地方..

不過qooza既朋友們,都覺得教會悶,

所以,我都唔多講啦!

講真教會真係好好玩架!

 



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


邀請卡2<╮ 分類: 未分類

其實我都知大家以為返教會係好悶既一見事. . .

我未返教會個陣都係好似你地咁諗好悶. . .

但係,我返左1次就愈來愈想返. . .

4月10號返到宜家 ,都中有返教會a__a

7月頭我帶我兩個最好既fd返教會,

本來我話如果你覺得悶,可以唔返. . .(因為我唔想逼人)

但佢地都返左,返完佢地宜家都有返. . .(所以佢地都覺得好玩,如果你地返左一定仲想返,所以我先邀請qooza的朋友們 -.-)

同埋教會  會搞很多很多好玩的活動,---------------------------------------------------------------↓(爽阿~.~)

例如:7月20號 (石奧沙灘)、7月28號 (唱k)、7月3號 (溜冰)、8月3號 (石奧沙灘)、8月幾   中有踩單車等等好玩的活動. . .

如果你地冇返教會,呢個暑假你地就走寶啦 ^.<

如果你地想參加這些活動的話,請8月7號跟我返教會. . .

我同我兩個fd,不是為了有活動參加以返教會的,

希望大家是真心跟我返教會的  >.^

 

我希望qooza既朋友們,識唔識我既朋友們. . .

希望你地8月7號可以跟我返教會,一定very happy!

unhappy,我就俾1毫子你當s0r ^.<

有意:[email protected]

電話:90639628 (人仔台)

暑假咪走寶啦<╮



2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


邀請卡 分類: 未分類

今日,

冇咩節目,不說廢話:

我希望qooza既朋友們,識唔識我既朋友們. . .

希望你地8月7號可以跟我返教會,一定very happy!

unhappy,我就俾1毫子你當s0r ^.<

有意:[email protected]

電話:90639628

↑隨時搵到我xd

 

 

 

 

希望黎我qooza既朋友們!

不管男or女,來到小弟的qooza...

一定要cm阿!

如果唔係就以後都唔洗黎!

小弟這裡不歡迎,不留言的臭小子跟傻婆<╮

特別是盲人. . .

↑睇清楚d字. . .



2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


Swimming<╮ 分類: 未分類

早上,

8點就起左身,跟住call  steven叫佢起身. . .

因為偉仔叫我地去swimming. . .

最後call埋阿龍  a_a

大家換完衫,我就去肥威到借泳鏡,

因為我個泳鏡,係石奧個陣唔見左. . .

搞掂晒d野就去舞台等. . .

之後就去城門峪swimming,

偉仔細細粒好搞笑阿!

今日我地冇咩游,都係  係到玩水個d...

swimming到11點大家都返屋企食飯,

食完飯就黎我屋企睇埋上次個隻鬼片,

都唔係好恐怖姐@_@阿龍睇左一陣就去訓教-.-

(信長有品完場,阿龍就係:有品走佬,有品訓教)

睇完就去地庫玩左3個鐘信長. . .(玩得好爽)

然後大家都回家去. . .

跟住:拜拜^.<



2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


教會與生日 分類: 未分類

希望黎我qooza既朋友們!

不管男or女,來到小弟的qooza...

一定要cm阿!

如果唔係就以後都唔洗黎!

小弟這裡不歡迎,不留言的臭小子跟傻婆<╮

請大家記住xd

(↑)<╮絕句>.<

(重復的絕句xd)

大清早,

又係我同我最好既朋友steven同阿龍,

黎我屋企食撈面,我食到有d唔想食...

食完我地就睇(怪談)入面d野都好假下...

睇到悶..就約埋肥威去地庫玩左2個鐘..

我地玩信長玩到勁爽xd!

跟住差唔多2點幾,我地就一齊返教會,

因為,我地每個星期六,都會返教會..

返到教會小組個陣,幾個小組加埋一齊玩,

好好玩阿,係副堂玩game,我個組win,ya~唔洗俾人罰跳舞xd... (個個舞勁樣衰xd)

(希望下一次,都同其他小組一齊玩啦!)<<<candy睇你炸xd

祈禱會完左,我第1個衝入wc,尿尿的,跟住就係偉仔,

佢拖我去陪佢,,之後係阿洪,在跟住就係阿楊,最後仲有幾個...

原來教會幫我補返個生日,還買了個生日蛋糕,

我好感動阿!^.^ (還有一個小小的禮物收添!我一生中生日,第1次收到禮物!小弟very happy!)

跟住夜晚就去食吉野家,食和風牛肉飯,好好味阿!xd

食完飯,就返返教會玩遊戲,個game俾我地玩到好暴力xd (玩左兩個game,都好搞笑!)

不過笑到死下死下!

happy既時間真快過!差不多10點,

所以大家都開始離開,真不想離開教會xd..

岩岩食吉野家,食左幾啖先記得祈禱! (s0r阿 canby..你會原諒我架何??)

下星期二去唱k,但我唔中意唱k,所以唔去..

星期四去溜冰,爽阿!

8月3日 是我地夢未以求既日子,

就係去石奧沙灘玩,好爽阿!

d節目都好好阿!

返教會好好玩架!希望qooza既朋友們8月7號,

可以跟我返教會,一定very happy!

unhappy,我就俾1毫子你當s0r ^.<

有意:[email protected]
       :90639628

       ↑隨時搵到我xd

死得啦!星期一去完石奧沙灘,宜家先甩皮..

甩左好多皮,點算阿!唔洗見人啦!

聽日早上同steven、阿龍、偉仔去swimming,

叫佢地幫下我整下d皮先xd  >.^

今日係咁多啦!小弟訓教教豬啦!

訓前的祈禱>.<

主耶穌:我真係希望可以同佢傾下計,有說有笑,

最衰我細膽啦!又唔夠僵同佢傾計,問佢拎msn-.-

我真係個冇用鬼!

唉..

希望主耶穌可以給我勇氣!

不再細膽!

阿門!

 



2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


平凡的一天 分類: 未分類

今日落左陣大雨..

把我嘈醒左,正為我去camp個陣冇訓過a_a

如果係平時,我醒左就一定訓唔著,好彩都訓著左^.<

難得我仲訓得著。忽然,有個不明黎歷的電話響左,

把訓到似隻豬既我嘈醒左...(正因我訓得好舒服,所以不知道是誰打黎)

電話響左10幾聲,我先去接這個不明來歷的電話-.-

原來,係我最好既fd 阿龍打俾我話:steven叫我地兩個去地庫玩!

難得仲訓得著,就俾人叫醒左!.!

跟住換完衫就同steven同阿龍去地庫玩左3粒鐘。

我地玩信長愈黎愈勁xd,差唔多場場都win!

玩完就去藍公坐下,開頭我想用手機偷steven手機入面既野,

點知偷唔到,佢就偷左我d相...

明明我偷,變到佢偷我手機d相!陰公<╮

之後租鬼片去steven屋企睇,租左兩隻同買左包大薯片。(打算邊睇邊食)

開始睇個陣就有個令女出現,睇左幾分鐘..

個女人沖涼,隻鬼去偷睇,個女人個波凸左出黎,

同埋仲有鬼強姦佢,個d不良既部份被我地關左tv一陣,

過左1~3分鐘等冇左個d部份在開返。

女主角就沒有凸出不良既野,呢個片入面就有兩個女仔凸左個波出黎,

一個好索,令一個得個波大。好柒阿<╮

(我地覺得呢套片係3級片黎架,開頭租個陣又唔分開,3級or鬼片等等...

租左先知有咁多3級野,例如:條女沖涼,俾鬼強姦個d   @.@) (唔好諗到我地3個係個種人,我地都係被逼,租左呢個鬼片!)

主角就唔會。(我覺得凸波個兩條女,應該做雞個d黎既,如果唔係點會俾佢咁影法先得架?)

呢個鬼片都唔恐怖,都唔岩d細佬仔睇既!(好彩我前幾日先過完18歲生日,都唔算細佬啦xd)

睇完大家就回家食飯,本來打算食完在睇埋第2隻鬼片..

點知阿龍佢要同屋企人出街食飯,可能會好遲先返,

所以就冇睇到,正因冇去睇,我先係到寫qooza。

開qooza都開左幾日,每日寫一篇,都可以解下悶。

唔洗諗上網冇野玩。多謝>阿龍<>steven<介紹qooza給我解下悶xd

希望黎我qooza既朋友們!

不管男or女,來到小弟的qooza...

一定要cm阿!

如果唔係就以後都唔洗黎!

小弟這裡不歡迎,不留言的臭小子跟傻婆<╮

請大家記住xd

(↑)<╮絕句>.<

 



2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


生日加camp之旅 分類: 未分類

前日,是本qooza的主人18歲生日..

在前日有教會既人同我去石奧沙灘happy..

玩到勁very happy^_^"

生日當日,我一生最好既朋友steven同阿龍,

下午陪我去玩,唔洗我出錢,(下午普普通通咁過左)>.<''

終於到達夜晚的8點幾,

steven同阿龍就拎住蛋糕同汽水,黎我屋企@_@

跟住我阿媽就去炸雞翼,炸得都幾好味..

最搞笑既就係,佢地用我既msn黎玩人xd  a_a''

咁岩我地又想去多次石奧,跟住就用我msn黎亂咁約人,

約人的內容勁幾搞笑,

接著打給candy,問她係咪下星期一在去,

她說:小煥!我要星期一要返工,8月幾一齊在去過(yo爽阿!)

終於到最後既時刻啦!

就係我食蛋糕既時間,我許願梗係關於我最好既fd架啦xd

sor阿candy,我食生日蛋糕個陣唔記得祈禱阿!

你會原諒我嗎???

雖然,我的生日普普通通,不過我都好開心..

因為生日既聽日我又要入camp(2日一夜)

所以就冇時間寫qooza,今日補返xd..

 

22號入camp既早上,我同最好既兩個fd本來打算打桌球的,

但最後都去第2到去玩,玩到好唔舍得,

其實23號下午1點幾就返荃灣,所以22號見左,23號又見返^.^"(有咩唔舍得呢?xd)

到達camp個到,當時好熱,我個陣個身已經被燒傷,

所以即刻問fd借防曬油...

有獨木舟玩,開始以為好難..

原來連唔識swimming既人,都識玩獨木舟..

我同阿龍出到好出,冇趺過落水,有d人就趺左落水..(我地玩得勁hi拍 xd)

夜晚,我地就去一個地玩螢火晚會,大家有說有笑,

玩到11點就散,跟住玩花牌,次次我都win..

所以,玩到凌晨唔知幾點就冇玩啦!

跟住同人地玩到通燒,玩既時候有d雨,.

其實我地都冇訓,係冇位同埋好熱(我地係搭[塋]舍陣訓,連風扇都沒有,還要7個人訓4人[塋])<<<<<陰公阿!

早上落大雨,搞到我地冇左激既遊戲玩..

廢話小說:呢個camp都唔錯,不過想訓教就難左d啦!不過都好好阿,幾好玩阿,仲識左d新朋友。

下午差不多2點回到荃灣,返左屋企訓左兩個鐘..

打算等陣同兩個fd去happy下xd...''

死啦!琴晚冇訓到,個鼻出左粒好大粒既青春豆>.<

陰公囉!唔洗見人啦xd!

 



2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


沙灘一日遊 分類: 未分類

今日,

同d教會既人一齊去石奧沙灘玩,

阿龍同steven一早黎我屋企睇鬼片《午夜胸鈴3》

套片都幾搞笑既,睇左一陣,

我就去煮野俾佢地兩個〔喂食鬼〕食- . -(講笑:請不要當真xd)

有d部份就沒有睇到,真可惜...

11點約左candy係地鐵站B口等...

咁開心既日子,竟然有人遲到,

不過佢遲到係因為上網睇石奧既地圖,

免得我們行錯路!

所以大家沒有怪他a_a"

等齊人後就出發,大約1個鐘幾才到目的地...

到達石奧沙灘,就係我地happy既時間啦!

我地即刻飛去換游褲,換完沖左落沙灘游水@.@

我地還租埋艇玩,個艇勁正,勁好玩,不過玩到我wing wing想嘔 -.-"

我地既組長candy唔識游水,租左一個綠色既水泡,

我地個組長勁搞笑,游出左勁遠,唔洗我地拖,佢話自己漂返黎xd

玩到好冷個陣,就上左沙灘挖洞,

steven、阿龍、肥威、candy龜同我,各自挖左個大洞.

俾人地活理我地,幾重下d沙,不過都幾舒服!

長話短說:今日真係玩得very happy!

接著5點幾大家都即刻去換衫,閃人去食m記!

跟住累到死死下返荃灣!

在返回家途中,我個身愈黎愈紅,好似俾火燒!

好痛阿!

不說廢話:小弟今天真的玩得十分happy!



2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


哈佬 分類: 未分類

哈佬!

今日,系我第1次寫這個日誌..

請大家多多支持!

請不要來踩場,來了留cm..

來了不留cm,請下次不要在來,小弟會發火的..

不要看我第1次寫日誌就蝦小弟..

小弟有兩個fd教導玩這個的..

蝦小弟者,小心給我兩個fd>>>尸月<<<xd

希望能和各位來我日誌的朋友,多些認識!

男的做朋友,女的做男女關系

今日,就說到這裡...(沙約啦啦!)

 



Wun_1314
暱稱: Kelvin x)''
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新電腦
失 眠 <╮
=]
2010.8.28 教會囚犯派...
教 會 [佈道會]
文章分類
全部 (175)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 175
留言總數: 2003
今日人氣: 1
累積人氣: 11819
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed