
![]() ![]() ![]() |
|
星期|=|`
見吾見到個bb牙?? 刊登時間︰2006-07-03 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] b00`
罪人 deep` 刊登時間︰2006-07-03 04:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 呵呵!`
跟住搵呀SIr`叫呀mum`星期2去學校.. 跟住perry`走左,, 佢返屋企.. 我地去0k`跟住去lunch.. 跟住返屋企. .. * 好悶law`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 刊登時間︰2006-07-01 12:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 悶!!`
訓覺姐.. 係咪唔岩?!`又唔洗返學!!` 跟住出去lunch` 刊登時間︰2006-06-29 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ` 對卷..t^t*
` 尋晚係咁係度睇tV..=v=*係咁唸maths`唔可以唔合格!!!` 咁今日返去啦..403早會; 首先對eng^`paper II`grammar# 57/100`o咀,, paper III`listening; 82/120`冇唸過會衰過1St` paper I`writing; 仲要衰過1St.. 得22/50 .. 唔合格`算啦; 我冇咩野喎!!!` recess`係咁淆maths`跟住要對maths`Na; l0ng Q.. 得1半合格.. 唔洗唸合格啦.. 仲要話最唔掂都係20 幾; 1拎,, 28/100; o咀啦.. * 後尾c0rr 返`34/100; 3字頭咩意思?!`唉`mc 仲衰,, 8/40.. 佢話最唔掂都係7.. 姐係唔係我啦,, 呵呵!!!` recess`係403 hea!!!`@,@ 跟住要對geog`合格na!!!`61.5/100`果0.5marks`俾我屈佢傢!!!` 跟住要對hist`又合格.. 55/100; miss W0ng 話幾好.. perry 69.. 呀jilL 67.5 ; 咁我算係咩??!` 後尾c0rr 返`53/100`俾人話我g00d!!` 放學`要見人.. 等佢等到1;00`o哂............. 刊登時間︰2006-06-28 02:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||