去西貢區露營個度我之前去個上年先去個真係覺得無牙很在10:00-10:30玩在其他路程上行天色很暗伸手不見五指幾恐怖!!
雖然唔可以一齊去,無話唔可以跑牙我地去跑比個老師發現在!!比他…!!~~~~!@#$%^&*()))___再行返去
第二吃完早餐玩完水 吃完午餐番黃大仙玩勁舞
完
今天我才知道放三天假期!!真笨=.=放星期二,三,four,星期五便番學去那個聖誕......不記得了.今天我朋友又約我出去
今天我去了迪士尼