您已經停留了
日常生话
大家好我是甚少寫日誌嘅人
X4tommy
暱稱: KiN 源
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
father birthday
2011-04-08
2010-06-14
2010-03-17
2010-02-17
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 123
今日人氣: 1
累積人氣: 1090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


2009-08-06 分類: 未分類

今日同阿ma,阿哥,老豆去九龍

老豆去番工,我同阿哥去逛街`

佢諗去i-one,又5記得路````

搞同我陪佢遊花園,廟街→佐敦道→廟街→彌敦道→佐敦道地鐵站(放棄去i-one)→

九龍公園→太空館/藝術館(佢記錯路去科學館的路,我十分累了)→崇光(SOGO名牌售賣商場)(累)(有冷氣正)→````````

尖東站P2出去(累)→問人點去科學館→問人again+下雨→3分鐘到科學館→

我話如果科學館冇開便死,他想喔今日星期四科學館休息(下雨)(晴天霹雳ing)→到正門

真係冇open(下雨)(我XXXXXXXXXXXX)→無奈下,上左歷史博物館,5元優惠student券

(有冷氣正)→香港歷史,超多野睇,火山口(好假好吸引)→

睇石器時代+樹林→睇戲(一般啦,想sleep)去睇船(古代,真船size)→迷你船

→see太平清醮(包山@@,高)→...........skip→古代樓(好多古董0+D檔口有發聲(超搞ga,佢發聲話------------好甜ge雞屎果la喂)

去睇左日本的統治→有真叮叮睇只可進底層(@@)→進代化少些20-80年代的東東wa~

skip-skip-skip-skip-skip-skip-skip-skip-skip-skip

出左博物館la

番到老爹鋪頭1:30(超級累)我同阿哥即喝掉一罐寶礦力

吃飯_______

2:30左右我,阿哥(回復體力)+阿ma去大大步

買左adidas鞋比我yeach

then ~~~~~~~~~~~~~skip

 3:30左右

阿哥終於記得i-one 在那

我地play左2hrs(瞞着阿ma,老豆)

5:30~~~~~~~~~~~skip

九龍一天遊(T^T我的腳吖)






訪客留言 (返回 X4tommy 的日誌)


chy12 於 2009-08-07 06:25 PM 發表:
你好似好忙喎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a6381715 於 2009-08-07 02:02 PM 發表:
哇;洗吾洗牙`
去左n咁多個地方=,=`
一定累死..`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz cm 好累aaar
Posted at 2009-08-07 04:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tss624614770 於 2009-08-06 11:54 PM 發表:
路過的._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]