今日太多電燈膽了,,搞到你唔同我一齊食飯/_\
好啦,,我知錯了...下次唔約咁多電燈膽囉xD
話說,,通識堂真係好好笑...
我將所有擇偶條件寫哂出黎,,唔知你吸收到幾多呢..?
其實對我來說...你只要尊一便可以了...其他東西...我不太在乎..
上上下堂又無啦啦講起情人節,,
某幾位人兄叫他送花給我呢~~
送花當然冧到我啦..但我希望唔好送真花比我...
因為屋企冇位放/_\''假花就0k的,,
嗯...好快就到情人節...
希望...情人節你可以陪我過啦:)