|
今日番到school好熱..
冇耐火麒麟番黎..可憐的他m痛..-00-'
面2幫佢借白花油..
之後文a番黎,,個樣好似好燥咁
之後仲要落去企
熱死左..=v='
咁熱都要落去早會
都唔當我地d學生係人
之後幫yeda sell書
$100 2本野,,GD!!
then睇4人排波
因為太HOT既原因,,所以睇睇下去左hall度
打左陣"乳"毛波 wif newnew
正!!!
之後去左geog.rm睇極地雪犬
好好睇,,不過睇過幾次lu
until 放學..
我,,yeda,,慧慧去左apple home
食完lunch就去新屯
遲到收場...*00*
練波果時好眼訓..=v='
今晚要訓好d!!!
練完波之後又去apple home拎番d好重既書
8本呀,,頂!!!heavy..
睇完放學ICU就番家wif yeda
雪糕好好味!!雞串好好味!!!=]
ps,,好煩呀,,點解我地既關係愈黎愈差??
以後點??
我係咪只可以得到其中1樣
但係2樣野對我都好重要..
我可以點...?
|
|
|
|