今日好好玩.....同李寶牛玩互啤,,,啤你咪啤你囉!!!!啤足成個lunch!!哇卡卡,,見到佢.簡直作嘔,,,,,,!!!!!!吹Ar ̄□ ̄∥↖↖↖↖↖
好平常的一日,,,,,想劈酒啊!-v- 有冇人陪我飲?? 我未飲過、酒鬼add我拉.
好Q悶呀......今日又係返學、上堂、放學.!!!然後行街....
想試下飲酒添!!-v-
今日唔知點解覺得好悶..好攰啊 但聽日有得去上水玩...ya~...邊度都去下...!!唉~隻寄居蟹死左!!死因不明,.unhappy!!
中午,我晾完衫之後,我同啊媽出MK,,我買左三隻寄居蟹!!買左三十幾蚊,,然後同啊媽食日本菜,,好味好味!!!超得意,我影左佢幾幅相,但由於而家我寫個blog係
凌晨時分,所以第日先擺上網,,我好累啦,,再見」」記住留cm呀!!