╭*MY﹏DIARY*╯
*留下cm吖!!!一句cm好簡單咋*
*我日記愈黎愈小人黎睇野喇>3<"*
今日去左賣旗...
好累呀............
行左好多好多條街
........賣左百幾張旗左右
番到黎同人傾msn..
跟住又洛街打波...
跟住番黎又傾...
跟住就打日記啦=3=
好多個跟住,..............................