╭*MY﹏DIARY*╯
*留下cm吖!!!一句cm好簡單咋*
*我日記愈黎愈小人黎睇野喇>3<"*
今日...番學...
考maths呀 = =
妖...強項呀...實食egg=3=
放學去左玩...
點知又撞到黃nok軒...
點知佢叫我請佢飲野...吹脹=口=
琴日又係佢自己話請=3=....
唔好玩既...周身冇$...比咩佢==
跟住番左home....
去左買野...為我既online game未來換左look...
哈哈...xd"