








|
..... |
| 2006 年 7 月 20 日 星期四 | ![]() |
對唔住...又係因為我個缺點...令你唔開心... 對唔住....{[ 我真係好憎我自己牙!]} "「forever friends」 lee句說話講就講得多...但係做到又有幾多個呢?? 深深明白到....付出得最多既人... 並唔係最幸福個個...反而係最痛苦同最傷心個個... 點解我要到今日先明白呢?...是因為我太愚蠢嗎?? 一直都只係我自己一廂情願去挽留lee段友誼.... 我做錯了....對不起..... 你唔當我係朋友唔緊要....不過我永遠都當你係我既知己.... 可能之前你講野...並唔係你心裡想既...只是迫不得已既... 唔緊要...只要我當時幸福過就夠了...我唔會再去強迫自己要知道真相... 因為怡家事實已經唔再重要了....希望我咁樣諗係"對"嫁啦! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |