| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 2 月 25 日 星期六  |
2012-02-25  | 分類: 未分類 | 超開心囉今日!!咩事!
打完波非的= =好貴ORZ!!
睇男C第一場比賽
好勁牙!!抄人勁多分!!下場加油
之後同rainbow,kelly,肥朗,魚旦仔去左屯市
冒險樂園YOYOYO!!!
正野 破紀錄
挽到我過左鐘..MISS左班車
唯有自己一個去啦....
又番番去元朗,搭車去王老師婚禮
點知啲人總站都唔落車
搞到我係架車到成粒鐘LOL= =
明明3個字可以去到-3-
完左個婚禮都3點lu..
之後出番元朗再番屯市食野
wif 王靜, 洪子欣, 鄺玉峄, 鄧曉峄, 麥偉(?)峄, 翟偉(?)忠, 冼X(= =)天
鄧曉峄冷是有風度的..點知中復XD
食完野洪子欣走左...
我地幾個就去左UA..點知冇買非,又去左冒險樂園-_-
哈哈XD笑死左!!死人野握$,但係我地又挽左好多次喎= =LOL
之後都係去番UA睇= =
第一排囉未試過LOL-口-超辛苦-3-
之後諗住食野又食唔成,食糖水都食唔成-3-番屋企最後!-3-
最後的士唔夠位,搭巴士...= =我真係未搭過2個站既巴士-3-
話說今日洗左好多$,搭左好多次的士= =
不過好開心囉今日!!滿足到爆!!
同番啲小學FD一齊超正!!
不過佢地個個把聲都唔同晒,認唔到= =
但係同之前一樣都係咁膠XDD
其待我地下次再見啦哈哈^^
好在有黎姐..唔係真係後悔:D
| | 生蛋時間:2012-02-25 11:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 46 | »
|
|