| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012-01-14  | 分類: 未分類 | 今日本身有得去camp架
但係我為左打波....唔去:$
打波個陣真係超燥
唔知係到打咩-33-
咁都叫打波喎,,哼;@@@
去camp好過
打完波之後
同kate行街食野
我地傾左好多野
兩個講完之後都鬆晒;PP
好開心..兩條友XD
傾左成5粒鐘喎= =lol
嘩..kai左XD
個一刻又好慶幸我自己冇去camp;ppp
番到屋企好眼訓..依家都係
不過都係唔訓住= =
挽多陣先啦
天日食團年飯..........
實又悶死我啦:'((
CM~THZ^^
| | 生蛋時間:2012-01-14 09:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 46 | »
|
|