HAPY~
金日下就去左博法________*
博左$84\)))))+哈哈哈+
跟住番屋企lo~~~~~~~~
晚黑開電腦---------覺覺豬|||||||||||
好煩呀!!!!!!!!
金日...................
賴亦x!!!!!!!你好野_______識錯你呀||||||||||||
放學同刺去m記==========
心情notGOOD 完了
金日放學______我同刺去睇下有咩地方有得博法啦====
點知一間都冇*0*------ 不過好開心''''因為我地見到條v系既仔!! 好型呀!!! 好仲2仲2punk~v系&視覺系!!!!!!
E家上緊電腦堂呀!!!JOUSTAR
之後上中文堂→食lunCH!!
A SIR比左33棉花糖呀...不過係呢一堂就比我搞掂左LU~~嘻22~~
↑↑↑最後呢一句係A BOO打架...YING逼我架...嗚嗚~~><""
放學之後去博髮~~
幫我博髮嗰個靚女*THX呀!!xD NOT BEAUTI T ^ T
金日好早就起左身##
冇耐就開電話啦__點知MSN度靜係得一個人喎++++++++++咁就識電腦la
跟住睇下雜誌>電視咁啦/////// 悶●悶●悶●悶
等陣出街___^v^
哥`呵呵