11點幾起身,. 哈哈. 打機. 4點幾洛街. 6點幾同布敏去BBq. 去到都冇開始. - -` 燒燒燒` 食caKe. 好正. -3- - -` 9點幾. 華仔黎左. 哈. 佢地有路. 低b黎左. 驚驚地, 但系佢又幾可愛. 11點幾走. 唔該哂joey. 同布敏.