| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
| 2006 年 9 月 13 日 星期三 |
 |  |
| 兩日~~的日子 |
兩日冇打日記~~~~
唔得閑打呀~~~~~
有好多功課做~!!!!!
今晚雖然先得一樣~~~不過都好難做架~~~
作詩呀~~~~仲要係英文~~~250字(可以作200)
死得人多~~~~我想作250~~~~當下訓練都好~~!!
呢兩日都係落雨哦~~~~冇帶''姐''
好彩都冇乜落雨~~~~~= =''
唔會變落湯雞...........
聽日要帶啦~~~今日夜晚落咁大雨~~
今日打住咁多先~~~~
聽日有排球選拔.......有好多人參加~~~~
不過就係冇男仔................唉唉唉~~~
慘慘慘~~
依家做功課~~~~=3=''
|
|
刊登時間︰2006-09-13 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
|
 
| 2006 年 9 月 10 日 星期日 |
 |  |
| 好期待的DAY6~~ |
今日係星期日~~~~響屋企冇野做哦~~
好悶~~正係響度玩電腦~~~打下爆爆王........
升到左銀色徵章~~~不過就唔記得左幾多級...= =''
尋日本身都話打日記..
不過佢話維修......所以冇得打~~~~!!!
尋日去左ADAM屋企做功課~~~~~家政~
好煩....要做powerpoint.......!!!
第一堂就要做~~~勁無奈= =''
佢屋企好令呀~~~~~都幾大下~~~~
個設計好好哇~~~佢自己一間房..我都想要哦~~~><"
做左成個下晝~~~~~先做完個功課.......
真係唔好意思~~打搞左佢成個下晝~~~><""
今日都係冇野做哦~~~~~仲有兩樣功課未做~~~
遲d要倣曬佢~~~因為今晚有好多電視睇哦~~~~~
有魔介同埋美女廚房~~~都唔知睇邊套好~~~~
兩套都咁好睇~~~~好難簡呀~~><"""
不過都要做曬功課先有得睇既~~~!
好想快d到聽日哦..........因為有pth堂呀~~~~
終於有得再俾ms wong教啦~~~~><""'
諗起都有成兩年lu~~~d時間好快~~~
希望聽日過得開心d啦~~~~~
依家都係做功課先- -''' |
|
刊登時間︰2006-09-10 02:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|  
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 64 | »
|