禾的~朋友:米粉..白飯..河粉..小魚..面粉..白粥..饅頭..米餅..周譽..芝麻哥

歡迎~有冇cm丫..冇唔俾走嫁>"<
##DIARY NAME## Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: G傑-''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*##calendar##
*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

##date##
##topic##
##content## ##function_link##

cMMMM''''
喂..''入左泥就十卜下﹏la''
Y8boy
暱稱: G傑-''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-12-16
2007-8-2
2007-08-01
2007-07-31
2007-07-30
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 826
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


2007-07-29 分類: 未分類

    呵欠~~今蕉晨早溜溜俾個-----丫晴''吵鬼醒左,,,7點幾中打電話過泥,,,我同佢傾左一陣...10點左右就頂唔信...扒係張床到訓鬼

左啦...訓到差唔多12點...又彈左起身...拎左200蚊去同老豆買等...超好...我去到買等戈到我同個老闆娘講:我同我老豆買返前幾日

泥買戈張等丫~!...跟住條煩人就係咁讚我...乖(佢有病)...種話見我咁乖醒多10蚊俾你買野飲啦...(佢痴線...都唔知係咪做生意)..種

要冇見幾日...話我大個仔左好多..(佢隻眼有問題)...買左G後...我就自己一個人...拎張咁鬼大GA等返去屋企啦...

...竟然行到差唔多返到屋企戈時...張等竟然分開左...一分為2丫~~幾勁...戈時我都唔知咩事...就只好當拎兩張咁...超辛苦

跟住張等唔小[心撞到個8婆...係咁俾佢罵我,,,><   拎到返屋企...我老豆依為張等...壞左...又要俾佢罵....點知完來佢唔正姐...俾我

搞一搞就得左...小佢~!

      好彩我丫媽正左d蜜蜜燒雞俾我食...超正ka..ya~。g後我又好累咁訓鬼左....4點幾先醒...g後...拎左部nds諗住去〔東京都〕

down  games...信路經過〔街佳〕入去搵下我個妹..點知佢唔理人><g後又自己一個男仔去左〔東京都〕,

down  games...一隻games 5蚊雞..我入左6隻...30蚊雞...我發覺nds真係唔係好岩男仔玩

,差唔多全部都係女仔games,,,我一定要張部nds變成psp丫∼!!

  種有,,,我今日好叻仔..學色左正{公仔面}丫∼∼ya∼!我第一次自己正野食渣..幾叻...你地唔好笑我..我

真係覺得自己經好叻仔∼哈^^

   






訪客留言 (返回 Y8boy 的日誌)


×→‾河粉 ♂ 於 2007-07-30 11:31 PM 發表:
我識整炒飯~
不過有d蕉味,,(唔係香蕉味)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...我都色正白飯嫁...
 
Posted at 2007-07-31 09:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mankwok 於 2007-07-30 05:35 PM 發表:
路過..cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁''thx"
Posted at 2007-07-30 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIN94 於 2007-07-30 03:54 PM 發表:
HIHI''
CM比曬你'靚La
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi..你係冰個丫
Posted at 2007-07-30 04:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



米餅● 於 2007-07-30 12:40 PM 發表:
益智小姐ar...係到講聲我5係姓鄭嫁!!你聽覺無問題可,如果有ge話就快d去睇doctor la....不過你都幾好人..ka..任玩5嬲..haha.仲有你女仔黎嫁..正公仔面都係第一次..有無d羞愧呢....唉~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車...差唔多音姐....算啦
Posted at 2007-07-30 12:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蔥>頭 於 2007-07-30 10:17 AM 發表:
以後唔好用金多助語詞la

(小佢)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



米粉''' 於 2007-07-30 02:56 AM 發表:
er........
禁你勁左wor..
識正野食''''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩意思丫,,,姐係串我姐..話我唔色正野食丫﹏@
   我種知正白飯嫁
Posted at 2007-07-30 09:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



♀FIsh 於 2007-07-30 12:25 AM 發表:
哇@w@好叻ar!!!!識正公仔面=="
你好啦..去buy:等:都有人醒10蚊過你....真好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...你咩意思先/口\
  咁人地真係第一次丫ma..
唉..戈個老闆娘傻ga
Posted at 2007-07-30 12:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]