今日同班老死出左去打桌球.
笑死xd個個係道扮桌球天皇xd
雖然我都扮埋一份xd''
之後話睇戲,冇興趣-3-
番左屋企,[本來有d去,.但因為為左儲第時個老婆本,唔係出面洗咁多錢同搞咁多節目]
呢句係認真.唔係玩.
做人如果冇目標同理想,個人就唔會有咩生存意義.
講番今日先= =
之後番到屋企係道打機,打到頭暈想嘔,唔想再打落去-3-
再番房狂掃結他,掃左三個鐘= =

之後媽咪番左黎,有壽司食喎^3^

好味!
之後同緊老婆仔傾緊計''
多謝老婆原諒我''
但我尋晚咁講..係想關心妳同緊張妳炸...
陳嘉雯!我買左朱奶番黎啦!''
哈哈哈哈~今晚我唔洗輸也~呵呵aoa''
[維他也xD'']
[飲用前請搖一搖~搖搖均美味~xdxd'']
即使將來會與妳難相見..
但我的心還是愛妳的.;''
|