今日番工-3-''
一路飲住朱奶奶一路番公司^3^''
番到公司,又話唔夠人,點知又爆曬員工!.v.''
白番一次!.v.''
直踏到4點幾5點先收[皮]..唉..-3-
之後..有個經理今日last day..黎左幾個月就調鋪..
好唔捨得...
所以我就影左幅相^3^''

因為影到本人好影衰,所以整個[XD]出黎-3-''
之後搭車去慈山睇書,
買左一盒特濃[朱奶]飲!xdxd

好苦!-,-打死我日後唔再飲!.v.''
之後番屋企lo~~
聽日繼續努力番工!
為我未來作個打算同計劃.
END.

|