今日一朝早比老豆媽咪拖左出去香港仔同田灣道行- -
食早餐再起程-3-
去左行左一陣山-3-...右邊果幅,又係聰明人先睇得到xd
之後就搭船去珍寶飲茶食飯^3^;;
搭船中!好令既海景^^
食緊野~
之後番屋企啦-3-
呢張正常人一定睇得到啦掛-3-?