New! 琴日*
各位人兄呢排有冇黎呢?(就算有都冇野睇啦!)咁又係,,
呢個禮拜好唔得閒呀,,勁多野做囉,,補習社D野仲多過學校]]
唉,,派左成績表喇,,考第1百4十幾呀..點算好呀?我E家要比
♡機D讀書呀!我要加油呀!!!!!!!!講番番學D野啦,,
呢2日早左番學校呀,,唔知點解早左起身— —,,,一路都冇乜野咁既,,
去到lunch,,佢話唔鍾意同IVY玩,,跟住IVY知道左,,佢話要同我地絕交啵,,
上尾2個堂咪係到傳紙仔囉,,鍾又話想同佢做番FD喎,,叫佢比我睇張紙,,
又唔肯比我睇,,仲話我煩喎,,個時我曾係好嬲架,,居然話我煩喎!!!
跟住我嬲啦,,佢又比我睇張紙,,我寫番D野比佢::[[你之前又話唔同IVY玩,,
人地話同你絕交就變哂樣]]跟住ENg堂佢就喊喇,,,我個時都覺得我冇錯架!
但係落左堂之後,,開始諗番,,我可能直接左D囉,,同埋講D野好hurt到佢呀!
我係到同你講聲SORRY呀!!!!!!!
--------------------------------------------------------------
今日*
今日勁煩囉,,補習要測3樣野呀,,又勁多野做喎,,好多野溫呀!!
琴晚由5點幾溫到十1點幾呀,,都未溫得掂呀陰公..............
番去測左個地理先啦,,,佢話個個都要重測啵,,話我地唔掂喎........
仲問我地考第幾添,,跟住就訓話左一倫囉//麗排架啦呢D!!
全班都考過一百喎,,除左幾個之外,,比著我都嬲啦!!!!
跟住十點之後就去左美樂果間分店啦,,測埋勁多既西史囉'''''
唔係作大架,,真係好多架...................唉////////////
到左成2點先放呀,,仆佢個街丫,,仲要下個禮拜一重測喎,,我錯唔夠十題架!
[[係3板入面]]咁都叫多呀?唔係下化?你又唔試下自已測喎......
我比一個禮貌時間你,,睇下你洗唔洗重測丫,,真係丫,,補習D野仲多過學校//}+
有冇搞錯呀?跟住佢同番D家長講話我地唔掂囉,,佢同家長講果時只有DD禮貌架咋]]
問多2句佢都覺得唔耐煩喇,,收左線之係就係到鬧沛宜喎,,又冇事呀你?
你又唔係電話入面鬧,,冇膽鬼,,正一仆街MIss黎架,,我地成班人都係到鬧佢囉!!
你憑咩鬧我地呀,,ar Sir都未鬧啦,,幾時倫到你呀,,你係跟班黎架咋!!!
 |