| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
家政* |
New! 今日第1堂係中文堂呀,,仲以為會係呢堂調位添,,點知佢話要比MISS LEUNG睇左先喎
真係BAD OF THE BAD喇....咁跟住就係2堂MATHS對住佢真係悶到爆囉,,咁何健略就教左
我畫隻狗仔喎,,有特別含意架,,我POST出黎啦,,睇下你地諗唔諗到啦!
咁lunch之後就係3堂家政啦,,學整鄧蛋囉,,好易整架咋,我覺得好好食囉,,鍾都話係架....比個做法你地啦!
**********材料**********
雞蛋1隻[[睇下你幾多人食啦]]
砂糖[[2個人就一巾半,,一個就自已計啦下]]
薑[[你鍾意落幾多就幾多啦下]]
奶[[1比2]]
**********EnD**********
++++++++++STEP++++++++++
1.張隻雞蛋開左佢啦,,隻黃唔好放落去,,不過放左都冇所謂既,,最好唔好啦
2.張D砂糖放哂落去
3.張2樣野攪下佢,,[[發]]下佢,,(要用叉)發到唔會[[傑]]就得架喇
4.張D薑整成汁,,放入去發完既蛋到啦
5.之後用保鮮紙封實佢放入已經滾左既水到
6.用細火鄧10-12分鍾
++++++++++eNd++++++++++
你地試下整啦下,,唔得唔好打我呀*XD"""
 |
|
刊登時間::2005-11-28 06:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
<<<變態女班長兼[儀]童大使,,,,,& 於 2005-11-28 07:34 PM 發表:
多謝哂你既鄧蛋step
等我都整下先
重有我想問下你
個d砂糖用咩spoon
同埋牛奶[1比2]係咩黎架
thxxxxxxxxxxx!
|
網主回覆
係電話到答左你啦 Posted at 2005-11-29 12:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|