點擊查看全圖   
               
  
     點擊查看全圖 

YANKAI
暱稱: ,.!*YAN:-:*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-18
2006-07-14
2006-06-06
CRY
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 157
今日人氣: 20
累積人氣: 5988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
     2005 年 11 月 28 日  星期一  
家政*
全新!New! 

今日第1堂係中文堂呀,,仲以為會係呢堂調位添,,點知佢話要比MISS LEUNG睇左先喎
真係BAD OF THE BAD喇....咁跟住就係2堂MATHS對住佢真係悶到爆囉,,咁何健略就教左
我畫隻狗仔喎,,有特別含意架,,我POST出黎啦,,睇下你地諗唔諗到啦!
咁lunch之後就係3堂家政啦,,學整鄧蛋囉,,好易整架咋,我覺得好好食囉,,鍾都話係架....比個做法你地啦!

**********材料**********
雞蛋1隻[[睇下你幾多人食啦]]
砂糖[[2個人就一巾半,,一個就自已計啦下]]
薑[[你鍾意落幾多就幾多啦下]]
奶[[1比2]]
**********EnD**********
++++++++++STEP++++++++++
1.張隻雞蛋開左佢啦,,隻黃唔好放落去,,不過放左都冇所謂既,,最好唔好啦
2.張D砂糖放哂落去
3.張2樣野攪下佢,,[[發]]下佢,,(要用叉)發到唔會[[傑]]就得架喇
4.張D薑整成汁,,放入去發完既蛋到啦
5.之後用保鮮紙封實佢放入已經滾左既水到
6.用細火鄧10-12分鍾
++++++++++eNd++++++++++
你地試下整啦下,,唔得唔好打我呀*XD"""

 

刊登時間::2005-11-28 06:04 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   

 




訪客留言 (返回 YANKAI 的日誌)


<<<變態女班長兼[儀]童大使,,,,,& 於 2005-11-28 07:34 PM 發表:
多謝哂你既鄧蛋step
等我都整下先
重有我想問下你
個d砂糖用咩spoon
同埋牛奶[1比2]係咩黎架
thxxxxxxxxxxx!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係電話到答左你啦
Posted at 2005-11-29 12:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]