| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
驚爆* |
New! 今日差5多落左成日雨喇,,第│堂Maths仍然係等夠鍾囉,,之後2堂PE,,諗住落雨唔洗跑啦_點知真係唔洗跑喎=正到咩咁/G()()D Feel囉"小息又係週圍走囉,,無乜野既''中文轉普話,,對番個筆試同聽番口試個Fun*囉都OK既D Fun*Eng堂,,Mr.Li無番呀,,好唔慣囉+個老師仲好惡添架>Lunch跑番屋企之後勁快咁食,,食完就去m記喇*佢地岩岩先開始食,,超無奈囉\跟住2堂computer+調位囉,,勁唔想坐呢個位囉,,隔離全部都係男仔,,仲要個個都整估我既,,唉......又無得再調''跟住Geog又講番D改正''悶到嘔''我真係訓著左囉_5係講笑架"放學佢地個個都要[(青衝]),,Ivy唔洗學野,,就叫我去平台陪佢臨雨...我咪去囉=好Hi囉我覺得,,跟住去親邊度都特登經過平台,,哈,,爆好玩Lo\玩下玩下,,上番Study room喇,,跟住係咁叫朗哥寫野比雪雪,,Ka...爆好玩的*跟住5點2到就諗住走個時,,LIng同Miki話女廁第2格由Lunch珊到E家喎,,我地就好驚啦,,諗住落去睇下''│B d男仔又係到嚇我地_特登鳴鳴聲,,扮哂野咁,,我地就狂係度尖叫囉''跟住我地走左,,到梁小下門口停低,,諗下邊個倍邊個番屋企,,之後淨番我,Ivy同呀3號仔''越落越大雨喎,,好鬼驚囉_唉.....1路震住咁番屋企,,係咁MsN,,係咁煲弓米弓囉''第時都唔知點去locker好喇,,呢間學校D女廁真係恐怖喇— —好才就黎放假姐]
 |
|
刊登時間::2006-01-21 04:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
yoo 於 2006-01-25 04:47 PM 發表:
第日去開locker搵多啲人去咪得lo∼>3<
哈哈哈
衣家放假...唔好再唸就得架啦>3<
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
YAn >>>>>板板多多人
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
去我個板留言啦∼優b**
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
等住你來牙
http://blog.qooza.hk/yoo
傾計既人要來牙
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
|
|
|
詹逸雯 於 2006-01-22 05:38 PM 發表:
|
|
|
YANKAI 於 2006-01-21 06:57 PM 發表:
|
|
|
YANKAI 於 2006-01-21 06:53 PM 發表:
我整佢地,,佢地咪整番我囉,,我都唔夠佢地大力架啦,,唉....
|
|
|
YANKAI 於 2006-01-21 06:44 PM 發表:
|
|
|
YANKAI 於 2006-01-21 06:38 PM 發表:
|
|