今日終於有落過街咁la,,番黎3點幾到///又係玩玩玩msn啦\\\差5多12點個陣同鍾條仔傾完之後覺得有d煩ahh*唔想咁囉*唉..........bUt算Naaa''*°*..我發誓5會再鍾意人架喇係呢....2年,`!***我5想你地問我鍾意邊個囉∼5想話比你地知囉∼話左比你地知∼你地實講比人知∼好煩架咁樣∼係你地逼我架炸∼[[((係msn到copy番架炸︿︿ka'']]))
刊登時間::2006-01-29 11:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]