今日11點幾就起左身lu`係咪好乖先...其實係10點幾差5多11點個時比呀yuki嘈醒左我先起身架炸`之後被逼落去飲茶LO.....仲要我自已1個落去拎非喎`真的係pK LO`咁之後11點幾洗個頭換件3就落去.....落到去拎埋個位都係12點炸.....之後食食食食到12點9就落去m記搵YEE Naa``跟住行啟豐果邊過啦.....買左個狗仔筆袋...勁Qq囉``去到雪home佢呀公係度之係就1點半去走左Lu*我地玩電腦Naa`同呀余文暉玩眼仔LO.....勁爆得意囉佢``玩到2點幾就約余文暉3點去圖書管.....跟住佢話去...之後去到圖書管玩左陣就走左naa``番到去4點到又落番去買冷面食lO`要左小辣炸.....但都勁辣囉!!!攪到我飲左3杯水``1路食就1路睇[我要做model]`勁好笑囉.....睇到6點幾就走左LU*其實金日都冇做過project既`淨係得個玩字==
刊登時間::2006-02-01 07:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]