今日11點半起左身**之後睇電視......食野......then到2點3去圖書管借書[(被逼的])......之後借借借.......走個時見到曾勝智......我即刻拎左本雜志黎擋住......廢是比佢睇到啦......睇知佢睇到.....仲大大聲話::[[你當我瞎架咩??]]我唔5理佢......1路遮1路行得勁快囉......番到home......睇碟........睇到4點幾玩左陣電腦......因為我表弟黎左所以比佢地2個男仔玩哂囉......到5點幾到我就溫中史naa*聽日要補習丫嘛.......跟住食飯Luu......食完......表弟走左LUU......到番我玩naa......又係同余生傾聽日打波D野LO***
刊登時間::2006-02-03 08:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]