今朝8點就起左身LUU**要補習丫嘛......跟住要測中史Laa.....全部岩哂喎......仲有金莎食tiM......kAkA......其實我e家每日都食1粒金莎架naaa......遲早比我食哂架naaa......番到home......玩電腦......MSN......勁少人ON......d人個個都未起身=V="之後繼續玩LO......陣間1點去美樂打波......去到朗哥係度......之後行過去羽毛球場laa...... 我冇打到......我都冇帶到球拍......同埋我打得咁屎......之後傾電話果D lO......冇哂分鍾Laa......PK的......跟住陪左KAREN去啟豐食野LO......行番去見到ar包....之後1齊naa......女仔傾計....男仔打波Lo......3點幾叫左Wing落黎......之後傾計.....傾下傾下又去買野食LO......番黎又陪KAREN去OK買野飲LO......番黎玩人喎....Wing大嗌靚女......KAREN大嗌咩事......D男仔就係到扮嘔.....笑死左.......到嗌靚仔......呀李嘉豪就望過黎......嗌好多次都望......又笑死左......之後玩[妖妖]板......又玩千秋......5點半就走左LU....... TO:KAREN 你5好化妝啦......我覺得唔靚囉......自然D好D架!!!!! bY::1號仔 咁多位::生日快樂牙!!!Happy Birthday!!! TO:IVY,,,KAREN bY::1號仔 TO::Yee 算啦Yee......5好再喊naaa......繼續喊都於是無補架laa......係你Daddy5岩姐......5好理佢囉以後......我話番比Wing佢地聽呀......佢地都話係你Daddy唔岩......5好再喊naaa...... bY:1號仔
刊登時間::2006-02-04 10:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]