呢幾日發生左勁爆多野呀!!第│樣就係同8婆詹反左面啦......第2樣就係YEE E家有5條仔呀......羨慕死人啦......唉......今日中文好快過炸.....2堂MATHS比WAN仔笑爆......e家超爆LOVE WAN仔呀......第2係BOXER LI......e家BOXER好惡呀......成日都話要扣分......唉唉.......我老豆e家5比我玩電腦呀.......又5比我出街.......X佢老X丫......超想玩電腦呀.......講番金日丫......DT好好玩呀......郭傑超得意呀......有酒粒架佢講野都......上番去課室......留左1陣......郭傑係咁同YEE講野喎......擺明LOVE YEE架啦...... 我地專登係8婆詹面前講郭傑LOVE YEE......激死詹啦......郭傑同詹分手真係1個明智既選擇呀......不過郭傑你其實LOVE邊個架?唔好叫我陳太啦你......我都5係LOVE呀邊個既......我當佢細佬黎架炸......算吧啦......我都5會做到咩太咩太架啦......唉....... 每年都是獨自過情人節......係度預祝大家情人節快樂la!!!
刊登時間::2006-02-13 05:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]