情人節快樂!!!!HAPPY VALENTINE'S DAY!!! 詹逸雯::情人節快樂啵......專門溝人條仔既人......你今年仆街架喇......抵你冇朱古力食啦...... 雪雪::你個long long合朱古力好5好食呢?雖然你病左冇得食......BUT已經甜到入心啦!! YEE::你仲正呀......有6條仔咁多......余郭陸林吳X太....... IVY::祝你快D搵番條仔啦!! 哈哈!!
刊登時間::2006-02-14 12:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]