今朝7:30先起身......遲左......岩岩趕得到姐好才......番到去`去番1樓當值......HAPPY啦......勁少人......我地週圍玩......得閒去下MISS LEUNG同MISS WONG到......之後攪攪下到10:45......姐係到我見naa......初頭入去刀已經有D 5開心架naa`仲有D想喊TIM......我忍住左......但到最尾......忍5住喊左出黎......我個陣真系覺得好SORRY囉......我1定會WORK HARD架naa`因為我應承左MISS LEUNG架!!我實得既!!之後悶過頭......番左小學......去左禮堂......D書超級低B......之後去OK買雪糕食......食完5想番去住......去左玩千秋......超好玩......好HI囉`之後番番去TYT......1樓冇人......見到糯培見緊......BOXER都仲見緊.....好慘ahh佢......見足成日ahh差5多......2BAD......番黎同WING姐傾MSN......佢又有條仔LU`唉......個個都有仔架......``越黎羨慕D人L0``特別系女班長``唉``2BAD``UNHAPPY\/\/"人地問我``連系D咩FEEL刀5知``真失敗L0``算吧了``但我應該放棄嗎``
刊登時間::2006-02-19 11:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]