呢幾日刀冇乜心機......冇得on msn......冇得同佢傾tim......唉......好想佢打黎呀......我自已好想打去架......BUT好似唔多掂咁......e家日日避開佢......好5想見到佢......但自已又好見到佢......成日係課室門口兜黎兜去......其實我刀5知係咪LOVE佢......淨係有D咁既FEEl囉......我上堂係手到界左個[恨]字......唉 GREEN HOUSE ADD OIL啦!!!! 希望我地會拎到4年冠啦!!!!
刊登時間::2006-02-25 05:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]