今朝答11到番到去......又見到佢開locker......佢又見到我=.="早會前......喊呀......MATHS好比心機聽......不過聽吾明咁解姐......PE冇同佢地1組喎......小息溫DICT......佢話佢早走左呀......吾知佢咩事呢??ENG比BoXER鬧左陣囉......`LUNCH番HOME食啦......1點2番果個乜鬼野中文班喎......逢星期6要番呀......SHIT......去MMLC1同另外個班上堂......悶到出汁......成日lok人機既......geog......MISS CHOI冇番......搵左個MISS TANG黎代課......講野一舊舊咁講架佢......放學成班留系到改正......之後周圍玩......比郭梓傑蝦囉......又話我咩[[out2哥]]喎......佢冇事呀??有事睇醫生啦......系刀吾系out肥傑啦......
刊登時間::2006-03-13 12:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]