金日番學行樓梯見到佢......嚇死我......原來佢系馬路刀見到我架喇......中文好留心聽呀......中史無聊囉......成堂系到改中史問答喎......普通話悶爆囉......小息1路睇佢打波......1路比個仆街傑整我個頭......IS本身話吾洗上架......點知MISS LEUNG番左黎......話系為左我地喎......洗吾洗呀??我情願你吾番好過......HISTORY又比心機聽呀......系咪好乖呢......HAHA......MATHS好多刀吾識呀......ENG比BOXER鬧左一身......好少見佢咁架......放學去童軍.......落黎洗杯個時系咁兜......兜左成5,6次呀......哈哈......落黎走個時遇到單野......余文暉比人整爛本手冊......Yee追佢比番本手冊佢......之後搞左一大輪......我話番去搵雪雪......之後朗哥話培我番喎......無奈極了......之後搞搞下就叫朗哥送雪雪番屋企......雪雪又跟我番......搞到通街走先可以飛甩佢地炸......2BAD......
刊登時間::2006-03-14 09:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]