唉`吾知點解我覺得佢好似對我冷淡左咁`第1`平時我1 ON佢就會即刻ADD我加嘛`BUT佢E家冇喇`第2`佢之前成日叫我老婆仔架`但系E家就......唉`仲有個幾鍾就B-DAY了`KAKA`TODAY打左2粒幾鍾既波`打羽毛球打左粒幾鍾`打排球打左1粒鍾* P.S.我系為左你我先打架炸><我發覺我E家好鍾意D朋友仔呀>33<我愛你地呀>33333333<好鍾意你地幫我留言唷!!!
刊登時間::2006-04-09 02:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]